Skontaktuj się z nami:

  • Skontaktuj się z nami:
  • 608 352 073

  • 6:30 - 15:00
  • 608 382 474

  • 6:30 - 15:00

JAK ZAMÓWIĆ ?

Wyceń
upatrzony zestaw
mebli biurowych

 

Zanim zamówisz, złóż niezobowiązujące zapytanie o wycenę towaru.
Wystarczy wypełnić prosty formularz online, by już wkrótce poznać cenę mebli, które Cię interesują.

Przesłana przez nas wycena zawierać będzie koszt zamówionych produktów,
koszt montażu i dostawy oraz rabat.

Spółdzielnia Produkcyjno Usługowo Handlowa “Odnowa“ nalicza rabaty zgodnie z następującymi warunkami:

Zamówienie wyceny elektronicznej - rabat 2% od całkowitej wartości zamówienia

Zamówienie produktów, których wartość przekracza 2.500 zł netto - GRATIS transport do 100 km

Transport własny - dodatkowy rabat 10% od całkowitej wartości zamówienia

Możliwy dodatkowy rabat w zależności od wartości zamówienia


Aby zapytać o cenę towaru
lub
złożyć zamówienie:

Przejdź na stronę wybranego zestawu mebli i zaznacz pole „Wybieram”.

przy produktach, o których cenę chcesz zapytać. Po zaznaczeniu pola „Wybieram” uaktywni się pole umożliwiające wpisanie ilości sztuk produktu.

Jeśli chcesz wycenić więcej niż jedną sztukę towaru, wpisz odpowiednią ilość.

Następnie kliknij widoczny button „Chcę wycenę tego zestawu”.

Kiedy klikniesz w wyżej opisany button, poprosimy Cię jeszcze o podanie swojego imienia, miejscowości, do której (w przypadku zamówienia) dostarczany będzie towar oraz Twojego adresu e-mail. Te dane są nam potrzebne, by odpowiedzieć na Twoje zapytanie, dlatego prosimy byś podał je wszystkie, a także wyraził zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, bo bez takiej zgody nie możemy wysłać Ci wiadomości zawierającej wycenę.

Przykład:

Twoje imię:

Jan

Twoją miejscowość:

Pszczyna

Twój e-mail:

przykładowy.mail@mail.pl

*pola wymagane

Ostatnia akcja, jaką musisz wykonać, to kliknięcie buttonu „Wysyłam prośbę o wycenę”.

Zgodnie z obietnicą, postaramy się przesłać wycenę tak szybko, jak to tylko możliwe. Prosimy o cierpliwość w weekendy i dni wolne od pracy, gdyż wówczas nie pracujemy.


SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Kiedy otrzymasz od nas wycenę, złożyć zamówienie możesz na 2 sposoby:

1.

Wysyłając mail na adres: biuro@mebleodnowa.pl

2.

Dzwoniąc pod numer tel: (32) 210 60 33


W JAKI SPOSÓB ZAPŁACIĆ ZA TOWAR?

Akceptujemy różne formy płatności a stałym Klientom oferujemy elastyczne terminy płatności oraz bardzo atrakcyjne rabaty.

Dostępne formy płatności to:

Płatność gotówką w kasie naszej firmy

Płatność gotówka przy odbiorze mebli

Przedpłata (płatność przed dostawą)

Ustalenia indywidualne


ODBIÓR TOWARU

Dostępne metody dostawy/odbioru:

Transport samochodem z naszej firmy

Transport za pośrednictwem spedycji „Raben”

Osobisty odbiór w magazynie naszej firmy

Zamówiony przez Ciebie towar zostanie dostarczony do 7 dni roboczych.

Nie musisz martwić się transportem, gdyż towar dowozimy sami lub z pomocą spedycji Raben. Jeżeli jednak wolisz sam odebrać swoje zamówienie, towar będzie czekał na Ciebie w magazynie naszej firmy, w Pszczynie przy ul. Zdrojowej 65.



INFORMACJA O PLATFORMIE ODR

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 
  • SIEDZIBA FIRMY
  • ul. Zdrojowa 65
    43-200 Pszczyna